ambervantwout.reismee.nl

De laatste uurtjes..

Hola!

Vannacht is het al zo ver.. dan vertrek ik naar schiphol om samen met Anne-Jo het vliegtuig in te stappen naar Lanzarote.

De vlucht vertrekt om 6:00 (maar we moeten natuurlijk 2uur van te voren aanwezig zijn) en we landen om 09:30 (Nederlandse tijd:10:30) in Lanzarote.

De koffers zijn al helemaal zo goed als ingepakt, alleen de laatste kleine dingetjes moeten er nog in.

Gisterenavond heb ik al een afscheidsavond gehad met familie, en vanavond weer maar dan bij papa thuis.

Ik hou jullie op de hoogte als ik geland en gesetteld bent in het hotel!

Liefs,

Amber

Reacties

Reacties

papa

Hoi schat het aftellen is begonnen, spannend!!

Johan

Heee Amber wat leuk een reisblog. Spannend het aftellen is begonnen. Top dat je dit gaat doen, krijg je geen spijt van. Ik zie je vanavond!

Greetje

Een hele fijne avond en lekker genieten van je laatste uurtjes!
Spannend.....
Een goede reis en een hele mooie tijd toegewenst.

Groetjes en liefs van ons allemaal xxx

Lisa

Dear beautiful Amber,
Johan told me about your journey to Spain for 5 months, wow great, It is really wonderful opportunity . .everyday you will hear the most romantic language. .be success there, May flowers always line your path and sunshine light your day and may happiness fill your heart every day, have a nice journey . . .Love,Lisa

Wilfrie

Je bent nu onderweg lieve Amber!!!! Ik vond het leuk om je nog even te spreken voordat je ging vliegen :)
Spannend allemaal...moeilijk om iedereen achter te laten die je lief is

Wilfrie

Ik had toch iets meer getypt dan dat er staat haha..
Ik vind dat je het heel goed doet, je bent moedig en sterk!!
Geniet ervan lieverd, maak er een mooie tijd van! En we houden contact

Wilfrie

Liefs en een dikke kus wil loveyouuuuuu

Irene

Heel veel suc6 en natuurlijk ook genieten !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!